IMG_6064_EdWeb.jpg

Kompetencer

 

Kreativ og strategisk Brand Activator med erfaring indenfor strategi, positionering, konceptudvikling, oplevelsesdesign, branding, kampagner, tekstforfatning, pitch og kundekontakt – altid med fokus på at skabe engagerende og målrettede løsninger, der skaber engagement og værdi.

Som Spot:On Activation Award-vinder har jeg viden og erfaring med at kombinere kreativitet og strategi til koncepter og kampagner, der skaber stærke og mindeværdige forbindelser mellem brands og mennesker. Jeg omsætter indsigter og idéer til koncepter, kampagner, oplevelsesbaseret marketing og effektive aktiveringer, der skaber engagement og øger brand awareness og brand affinity.

Jeg kombinerer kreativ storytelling med strategi, positionering og empatiske indsigter for at skabe koncepter og kampagner der resulterer i handling og positive associationer der sikrer, at brands forbinder sig med deres målgruppe på en autentisk måde.

Som Spot:On Activation Award-vinder har jeg viden og erfaring med at kombinere kreativ storytelling, strategi, positionering og empatiske indsigter til at skabe koncepter og kampagner, der resulterer i handling og positive associationer. Mit arbejde sikrer, at brands forbinder sig med deres målgruppe på en autentisk og mindeværdig måde.

Jeg omsætter indsigter og idéer til kreative løsninger inden for koncepter, kampagner, oplevelsesbaseret marketing og effektive aktiveringer, der skaber engagement og øger både brand awareness og brand affinity.

Hos We Are Hero havde jeg fornøjelsen af at arbejde på en række spændende projekter for førende brands, hvor jeg har kombineret kreativitet, strategi og storytelling for at skabe unikke oplevelser og resultater.

For La Roche-Posay udviklede jeg en prisvindende kampagne, der kombinerede storytelling og forbrugerindsigter for at sætte fokus på korrekt brug af solcreme – både mængden og hyppigheden. Ved hjælp af UV klistermærker og et UV kamera blev kampagnen en visuel og lærerig påmindelse, der gjorde en reel forskel for forbrugerne.

For Moet & Chandon designede jeg en unik bil, der skabte stor opmærksomhed og tiltrak nysgerrige og tørstige gæster. Kampagnen associerede deres nye Garden Spritz med afslapning, hygge og dybe samtaler, og den blev et stærkt visuelt element, der forstærkede brandets tilstedeværelse. Mit koncept og præsentation vandt pitch-runden.

For Pepsi bidrog jeg til udviklingen af oplevelser og udfordringer til deres Pepsi Super Store, som over 14 dage tiltrak gennemsnitligt 800 besøgende om dagen. Dette resulterede i en massiv succes, der både engagerede og begejstrede gæsterne og cementerede Pepsis position som en innovativ brandoplevelse.

For CeraVe skabte jeg en skræddersyet oplevelse til deltagere ved Vasaloppet, hvor vi sørgede for, at deres løb ‘gik som smurt’. Ved at tilbyde målrettede forfriskninger på et af de mest kritiske tidspunkter på ruten, sikrede vi en værdifuld og mindeværdig aktivering, der gav deltagerne en positiv og unik brandoplevelse.

Jeg er omstillingsparat og dygtig til hurtigt at finde løsninger, der passer til både strategiske og økonomiske rammer, og jeg arbejder altid struktureret, initiativrigt og detaljeorienteret. Jeg kan facilitere den kreative proces og går til opgaven med energi, passion og æstetisk grundighed. Mine spidskompetencer ligger i at finde strategiske indsigter og udvikle kreative koncepter, som skaber en rød tråd gennem hele oplevelsen – fra idé til eksekvering.

Som en social, positiv og nysgerrig person arbejder jeg selvstændigt, men jeg trives også i samarbejde.

Hvis du leder efter en engageret og kompetent partner, der kan hjælpe med at løfte jeres brand, er jeg klar til at skabe noget ekstraordinært sammen.